Kontakt os

Har du et spørgsmål, ris eller ros? Brug formularen nedenfor til at sende os en besked eller kontakt os direkte pr. mail eller telefon.

Chat med os ved at trykke HER

Ønsker du at returnere dine produkter så læs guiden nedenfor under FAQ

Åbningstider på kontoret:
Mandag til fredag: 8.00 til 16.00
Lørdag og søndag: Lukket

FAQ

    Refunderingspolitik Spørgsmål

    Returret

    Hos www.hometomoto.dk er vi overbevist om, at du bliver meget glad for dine varer. Derfor giver vi hele 365 dages returret på nye og ubrugte varer i originalemballage, der er købt på www.hometomato.dk.

    Perioden for returretten starter den dag hvor ordren er leveret.

    Det er kunden der skal stå for at arrangere returneringen og afholder selv omkostninger dertil. Returneringsomkostninger, hvis HomeTomato skal stå for fragtmand og håndtering på kr. 1000, afholder kunden og beløbet vil blive modregnet.

    Ved ønske om brug af returret skal standard returretsformularen udfyldes og sendes på mail kontakt@hometomato.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af returretten. Standard returretsformularen finder du på dette link.

    Tilbagebetaling vil ske hurtigst muligt og senest 3 uger efter varerne er blevet afhentet, da der skal være tid til at gennemgå varernes tilstand efter returnering.


    Varens stand ved returnering

    Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

    Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Hometomato at vurdere varens stand.

    Returadresse:
    DKI Logistics A/S c/o BDA Living ApS Værftsvej 10, 4600 Køge.